دانلود آهنگ Human از Christina Perri به همراه متن و ترجمه در این سایت بکلیک 

I can hold my breath

میتونم نفسم رو نگه دارم

 

I can bite my tongue

میتونم زبونم رو گاز بگیرم

 

I can stay awake for days

میتونم روزها بیدار بمونم

 

If that's what you want

اگه این چیزیه که تو میخوای

 

Be your number one

که شماره یک تو باشم

 

I can fake a smile

میتونم لبخند مصنوعی بزنم

 

I can force a laugh

یا زوری بخندم

 

I can dance and play the part

میتونم برقصم و این نقش رو بازی کنم

 

If that's what you ask

اگه تو اینو میخوای

 

Give you all I am

تمام آنچه که هستم رو بهت بدم

 

I can do it

میتونم انجامش بدم

 

I can do it

میتونم انجامش بدم

 

I can do it

میتونم انجامش بدم

 

But I'm only human

ولی من فقط یک انسانم

 

And I bleed when I fall down

و وقتی بیفتم خونریزی میکنم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

And I crash and I break down

و من میشکنم و خرد میشم

 

Your words in my head, knives in my heart

حرفات تو سرمه، خنجرهات تو قلبم

 

You build me up and then I fall apart

منو سر هم میکنی و بعد من از هم می پاشم

 

'Cause I'm only human

چون من فقط یک انسانم

 

I can turn it on

میتونم روشنش کنم

 

Be a good machine

تا ربات خوبی برات باشم

 

I can hold the weight of worlds

میتونم سنگینی دنیاها رو تحمل کنم

بقیه در ادامه

If that's what you need

اگه این چیزیه که تو میخوای

 

Be your everything

همه چیز تو باشم

 

I can do it

میتونم انجامش بدم

 

I can do it

میتونم انجامش بدم

 

I'll get through it

از پسش برمیام

 

But I'm only human

ولی من فقط یک انسانم

 

And I bleed when I fall down

و وقتی بیفتم خونریزی میکنم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

And I crash and I break down

و من میشکنم و خرد میشم

 

Your words in my head, knives in my heart

حرفات تو سرمه، خنجرهات تو قلبم

 

You build me up and then I fall apart

منو سر هم میکنی و بعد من از هم می پاشم

 

'Cause I'm only human

چون من فقط یک انسانم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

Just a little human

فقط یک انسان کوچک...

 

I can take so much

من میتونم این همه رو تحمل کنم

 

'Til I've had enough

تا جایی که طاقتم تموم شه

 

'Cause I'm only human

چون من فقط یک انسانم

 

And I bleed when I fall down

و وقتی بیفتم خونریزی میکنم

 

I'm only human

من فقط یک انسانم

 

And I crash and I break down

من میشکنم و خرد میشم

 

Your words in my head, knives in my heart

حرفات تو سرم، خنجرهات تو قلبم

 

You build me up and then I fall apart

منو سر هم میکنی و بعدش من از هم می پاشم

 

Cause I'm only human

چون من فقط یک انسانم...