موسیقی دنیای منه 🎧p2

🍫Helen🍫 · 17:01 1400/05/04

سلام اینم پارت دو برید ادامه

از زبان کاترین...

رفتم پارک ملودی اونجا مثل یه پارک عادیه فقط یه فرق داره اونم اینکه از هر قسمتش یه صدای گوش نواز می‌شنوی مردم اونجا جمع میشن و هر آهنگی که دلشون بخواد رو میخونن ^^ نوازنده ها هم همراهیشون میکنن مثل یه رویاست 😆 البته من،خجالتی تراز این حرفام که بخوام بلند بلند آواز بخونم 😅 هر وقت ناراحت یا خوشحال باشم میام اینجا ⁦⁦⁦⁦U^ェ^U ⁩راستی عاشق حیوانات هم هستم ^^ اینجا پرنده و گربه و سگ داره😆 بیشتر گربه دوست دارم😻 این پارک شادم می‌کنه درست مثل الا^-^ رفتم و کنار خواننده ها نشستم 

🍭: سلامممممم😄

👥: هیسسسس😑

🎧: خخخ سلام😂😐

🍭: اسم من لیساست😄

🎧: اسم منم کاترینه 😊

🍭: خوشبختممممم😄

🎧: منم😊

بعله به لطف لیسا پرتمون کردن بیرون😐

🍭: خخخخ فکر کنم تا فردا کلا از پارک پرتم میکنن بیرون😂😐

🎧: چی😕

با این که سعی میکردم خودمو جدی جلوه بدم ولی داشتم میترکیدم از خنده😹

🍭: آخه خیلی سر و صدا میکنم😂

🎧: تو عجیب ترین و شاد ترین دختری هستی که تا حالا دیدم😸

🍭: ولی بقیه بهم میگن خلم و چلم😐

🎧: تو هم موسیقی علاقه داری؟😕

🍭: نه :|

🎧: پس چرا میای این پارک؟؟؟

🍭: آخه اینجا یه پیشی کوچولو ناز زندگی می‌کنه میام ملاقات اون 😍😄

🎧: آها منم گربه دوست دارم

(پرنسس موزیک : اهم خب راستش هر دو کاراکتر به نوعی احساسات منن ^.^)

تمام