سلام 

این دفعه ویدیو آهنگ رو آوردم😁 

متن و ترجمه : 

Only you know me the way you know me

کسی مثل تو منو نمیشناسه

 

Only you forgive me when I’m sorry

وقتی که من پشیمانم فقط تو منو می بخشی 

 

Need you when I’m broken

وقتی که شکسته ام ،بهت نیاز دارم

 

When I’m fixed

وقتی پا بر جام

 

Need you when I’m well

بهت نیاز دارم وقتی که حالم خوبه

 

And when I’m sick

زمانی که بیمار هستم بهت نیاز دارم

 

Friends that I rely on

دوستانی که بهشون تکیه کردم

 

Don’t come through

باحال نیستن

 

They run like the river

مثل رودخونه میدوند

 

But not you

اما تو نه 

 

Can’t see when I’m falling

نمیتونم ببینم زمانی رو که زمین خوردم

 

Losing myself

خودمو از دست دادم

 

But then I hear you calling

اما بعد صدای تو رو شنیدم

 

There you are

آنجا تو هستی

 

There you are

آنجا تو هستی 

 

You’re there with open arms

آنجا با آغوش باز ،تو هستی

 

There you are

آنجا تو هستی

 

There you are

آنجا تو هستی

 

And I run

و من می دَوَم

 

Whispers in the background

زمزمه هایی در پس زمینه

 

Behind closed doors

پشت در های بسته

 

I got myself in a mess and

من خودم بدست آوردم در یک شلوغی و

 

Without you I’m in more

بدون تو من زیادی هستم

 

Oh, I’m a little drunk now

اوه ، الان یه کم مستم

 

That’s why I went to war

به این دلیل که به جنگ رفتم

 

Oh yeah, you are my sober

اوه بله ، تو عاقل من هستی

 

When I’m on the floor

وقتی که روی زمینم ( زمین خوردم )

 

Can’t see when I’m falling

نمیتونم ببینم که زمین خوردم

 

Losing myself

خودم رو از دست دادم

 

But then I hear you calling

اما بعد صدای تو رو شنیدم 

ادامه دارد... (به خاطر محدودیت کاراکتر نمیتونم کامل بزار مگر این که بخواید ادامه بزارم )